12 de juny 2017

Excursió al castell de Burriac

El passat divendres 2 de juny, els nens i nenes de 4rt, 5è i 6è, vam anar al castell de Burriac a Cabrera de Mar.
Vam arribar al municipi en autocar, vam esmorzar y minuts després ja estàvem pujant la muntanya. Va ser un camí molt cansat però ens ho vam passar bé. Ens acompanyaven l'Àngels, l'Esteve, la Blanca, la Elena i en Josua.
Va merèixer la pena, hi havia molt bones vistes des del castell. Vam trigar una hora  aproximadament però es va fer més llarg. La baixada va ser més ràpida, quaranta-cinc minuts.
El recorregut era molt bonic: hi havia papallones, cargols,....Vam acabar de baixar, vam pujar a l'autocar però la sortida encara no havia acabat.
Després, vam anar al Parc Forestal de Mataró, allà vam dinar i després vam jugar a diferents coses: futbol, construir cabanes, anar a explorar pel bosc.....
Finalment, cap a les 15:30, ja estàvem tots reunits per anar cap a l'escola.
Ens ho vam passar genial!!!
Text escrit per la Nicole Uzcategui

Si voleu veure les fotos de l'excursió, podeu clicar aquí: