20 de des. 2010

Llit elàstic i tir amb arc

Els nens i nenes de 5è van anar al Poliesportiu de La Verneda. Van realitzar dos activitats esportives: llit elàstic i tir amb arc. L'Aitana i el Marc ens explicaran la seva experiència.

El 18 de novembre la meva mare em va despertar a les 7:00h com cada dia. Em vaig vestir i vaig anar cap al menjador a esmorzar. Més tard vaig anar a rentar-me les dents, pentinar-me, etc. Quan vaig sortir de casa, vaig anar cap a casa del Pablo fins que van ser les 8:40h i ens vam anar cap a l’escola.

Quan vam arribar només estava el Pol. Van passar uns minuts i van venir més nens fins que la Mònica va obrir la porta i van passar llista per marxar.

Vam arribar a la parada de metro i vam pujar fins arribar a LA PAU. Vam sortir del metro i des d’allà es veia el poliesportiu. Quan vam arribar vam fer dos grups: un per tir amb arc i l’altre per llit elàstic.

Com jo anava amb el grup de tir amb arc, vam anar a una zona descoberta. La monitora ens va explicar les normes per poder tirar i per no fer mal a ningú. El tir amb arc consisteix en intentar tenir més punts i tirar fent punteria al centre de la diana. Ens vam seure en un banc i vem fer un tir de prova. Als altres tirs ja contàvem els punts i ficàvem globus, uns que et sumaven punts i altres que te’ls restaven. Jo no vaig poder petar cap. Al final vaig sumar 24 punts.

Tots junts vam esmorzar al parc de fora. Per altra banda vam anar al gimnàs (a dintre).El David, el monitor, ens va explicar com es feia per saltar en el mimitramp. A mi em va agradar molt perquè quan quèiem al matalàs havíem de caure de diferent manera: donant una volta, amb les cames obertes, etc.

Després vam pujar al llit elàstic. Primer vam provar de saltar amb les cames estirades i les mans pujant i baixant. La cosa ja es complicava, havíem de saltar amb les cames obertes, agrupades, etc. I després mitja volta, volta sencera, seure i tornar-se a aixecar.

Quan va venir l’altre grup vam anar cap a la parada de metro (La Pau) i vam tornar a l’escola. Vam deixar la motxilla a classe i vam baixar a dinar .Per a mi va ser la millor sortida d’aquest trimestre, perquè m’ho vaig passar d’allò més bé.

AITANA