21 de des. 2010

Llit elàstic i tir amb arc





Quan vaig anar a dormir, estava una mica nerviós perquè pensava que fent el tir amb arc o el llit elàstic podria fer el ridícul i que no em sortís bé. Vaig dormir una mica menys de lo normal perquè havíem d'arribar a l'escola més d'hora, a las 8'50h. A aquella mateixa hora ja estaven tots allà. La nostra senyoreta va fer les parelles per anar i tornar. Després ens vam dirigir al metro, allà vam agafar la línia 4 per anar a la Pau. Quan vam arribar vam haver de caminar una miqueta i vam arribar al Poliesportiu La Verneda. Allà dins vam fer 2 grups: uns anirien primer al llit elàstic i uns altres al tir amb arc. Les instal•lacions eren molt bones, i el poliesportiu molt gran. Al meu grup ens va tocar primer participar al tir amb arc. La professora del tir amb arc es deia Mari Carmen. L’espai era fora del gimnàs. Allà ens van explicar com estirava i les normes de seguretat. Ens va fer una demostració i va encertar al mig de la diana. Era molt bona. Jo vaig quedar quart amb 36 punts. Després ens vam dirigir a esmorzar a un parc de fora. Quan vam acabar vam canviar i el grup de tir amb arc va anar al llit elàstic i els altres al tir amb arc. El monitor ens va ensenyar primer el minitramp que servia per fer salts. Cada vegada ens deia coses diferents per fer i va ser molt divertit! Després vam anar al llit elàstic que era més difícil. Ens va ensenyar moltes coses, com el salt tancat, agrupat, obert, el mig gir i el gir sencer. També va ser molt divertit. Tots ens vam caure alguna vegada, perquè era molt difícil. Quan es va acabar la sortida ens vam acomiadar de tots i vam tornar amb el mateix trajecte a l'escola. Quan vam arrivar em vaig posar molt trist perquè em va agradar molt i ja no ho tornarem a fer més.
MARC

2 comentaris:

Aitana Teijeiro ha dit...

M'han agradat molt totes les histories que hem explicat tan com les de hallowen com les de la sortida al poliesportiu de la Verneda. Crec que hem tingut bastanta imaginació.

paula ha dit...

a mi em va agradar molt la sortida de llits elastics i tir amb arc i m'ho vaig passar molt be.