4 de febr. 2013

Fenòmens meteorològics

A l’àrea de medi estem treballant els fenòmens meteorològics. Cada setmana plantejarem un enigma meteorològic. Cadascú de vosaltres pot escriure la seva resposta en el blog a “comentaris” d’aquell enigma. No us deixeu d’escriure el vostre nom! Sort! D’aquí set dies escriurem la resposta... 

Enigma 1

L’enigma  de l’ascensor

Un home que viu al novè pis quan surt de casa agafa l’ascensor i baixa amb normalitat.  quan torna  a casa  puja fins al quart i  el que li queda ho puja per les escales. Però, els dies de pluja puja amb l’ascensor fins al 9è pis.
sabries explicar per què ¿¿??

9 comentaris:

Ting-Ting ha dit...

Va fins el quart pis perque es baixet i no pot arribar al nové(el quart es el maxim que pot arribar).
Els dies de pluja puja fins el nové pis perque porta el paraigües.

Sara ha dit...

Jo estic dacord amb la Ting-.ting

Marta Portell ha dit...

Molt bé, noies!!!

Martí ha dit...

Estic d'acord amb el que han dit.

gal.la ha dit...

perqué es baixet hi quan fa sol i no porta el paraigues nomes arriba al quart pis i quan fa pluja i porta el paraigues llavors arriba al nove pis

Abel Batalla ha dit...

Teniu Raó!

Fabiana ha dit...

Estic d'acord

Marina A ha dit...

Jo també estic dacord, pensava que no estava penjat aquest anigma

Anònim ha dit...

Gal.la que ho ha havia posat!